Gash, jag är dålig på att uppdatera här.
 
Helg igen! Det har inte hänt så mycket i veckan. Har haft tennis practice några dagar efter skolan och det är kul. Jag spelade en double game i tisdags som vi tyvärr förlorade (motståndarna var bra... Eastern förlorade alla sina matcher, haha). Dock var det min första tennis match någonsin så det gör inte så mycket.
 
I torsdags var det den 14de mars => 3/14 i Amerika => π-day => pie-day i Amerika => äta paj i skolan haha... Dock sjukt stört!! I fysiken fick vi homework credits om vi tog med oss en paj, vilket betyder att vårt betyg kan bli bättre. Alltså va? Skulle vara nice om jag kunde ta med en paj till fysiken i Sverige och få ett bättre betyg.
 
In math class
Chocolate pie, nomomom
 
På torsdag kväll hade Eastern HS även en talent show som jag gick och såg.
 
 
Fredag kväll var jag till en Reveal Baby Shower. En vän till familjen är gravid och på en reveal shower får man alltså veta vilket kön babyn är... haha! I alla fall, vi fick gissa på könet med antingen rosa eller blåa godisar och sedan fick vi föreslå pojk- och flicknamn. Sist men inte minst fick vi äta en cupcake som antingen hade blå eller rosa fyllning. Den var blå!!
 
 
Vädret är så märkligt här! Så här har veckans väder sett ut:
 
Söndag: 20 grader och sol 
Måndag: störtregn
Tisdag: kyligt men sol
Onsdag: massor med snö
Torsdag: ingen snö kvar, men molnigt
Fredag: lite varmare
I dag, lördag: 20 grader och sol igen
I morgon: störtregn och kallt
 
Tydligen kallas det "Kentucky Weather"... Det här är från i dag:
 
(dålig kvalitet, sorry)
Eating lunch outside at Paneras!
 

1 kommentarer

tessan

20 Mar 2013 22:10

Haha, när jag var i USA var min finals i fysik följande muntliga fråga:
"What color was George Washington's white horse?"
"Uhm, white?"
"Great, you've passed! Now y'all can get out"

Så jäkla stört, men MVG i fysik fick jag ;)

Svar: Haha nice!!Ja, jag har A också... och då utan att anstränga mig alls, haha. Önskar det var lika lätt i Sverige ;)
Sofia Tollander

Kommentera

Publiceras ej