En vecka har gått sedan jag kom hem. Det var rätt tungt när jag landade, var bara 12 grader och regn. Usch!!! Nu känns det ändå rätt bra måste jag säga, har saknat Sverige och alla. 
 
Firade midsommar förra helgen och har sedan njutit av pangväder här i veckan. Har träffat många kompisar, men långt ifrån alla än dock! Ska i helgen till Stadsfesten i Skellefteå och det kommer bli sjukt nice. 
 
Ibland blir jag förvånad att alla pratar svenska och det har varit flera gånger jag har fått stoppa mig själv från att prata engelska, men allt som allt har det ändå gått rätt så bra att prata svenska. Och på tal om något annat, gud vad jag har saknat falukorvmackor på knäckebröd!!! Dör typ så gott det är
 
Fika ♥
 
Det här blir nog ett av mina sista inlägg på min blogg om mitt äventyr på andra sidan Atlanten. Jag kommer självklart titta in lite då och då för att svara på frågor och uppdatera hur livet efter USA fungerar, men så många uppdateringar kommer det tyvärr inte vara. 
 
Jag vill tacka alla ni som har följt med mig på din resa, för alla era frågor och funderingar, och för att ni har motiverat mig att fortsätta skriva här - något jag verkligen ville göra innan jag åkte. Om ni någonsin har funderat på att åka som utbytesstudent, vart det nu än kan vara, tycker jag att det verkligen är något ni ska göra!!
 
Tack! ♥
 
Saknar dig.

2 kommentarer

Anonym

28 Jun 2013 14:30

Kan du inte skriva typ ett summeringsinlägg/videoblogg? :) Typ vad allt kostade i slutändan, saker som varit dåliga och saker som varit bra, hur det känns när du är hemma igen, om det var som du trodde, hur din organisation varit, om det varit några problem, vad du kommer sakna mest osv osv. Det skulle vara kul att läsa och till väldigt stor hjälp! :) Det har hur som helst varit roligt att läsa din blogg under året!!

Anonym

28 Jun 2013 17:38

vem är han på bilden? bror/vän/pojkvän?? :)

Kommentera

Publiceras ej