Mitt sista inlägg från staterna blev visst i går... sitter just nu på Arlanda och väntar in mitt sista flyg.
 
Så här såg min flygresa ut:
Louisville - departure 11.27 am  (Kentucky time), June 19th
Detroit
Amsterdam
Stockholm
Luleå - arriving 3.30 pm Swedish time (9.30 am Kentucky time), June 20th
 
Köpte en till resväska, så jag har alltså åkt med 2 bagage. Det kostade $100 med Delta (till Stockholm) + 350 kr med SAS (för sista flygningen), alltså ca 1000 kr sammanlagt. Hade en maxvikt på 100 lbs, gissa var jag hamnade? 97 lbs!! High Five på det alltså, haha
 
Annars då? Flygresan har gått väldigt bra än så länge (peppar peppar), men det känns extremt konstigt att vara på svensk mark igen. Det är nästan komiskt att höra så mycket svenska talas på ett och samma ställe. När jag väntade på Amsterdam-flygningen såg man tydligt vilka som var Europeer eller inte. Hade nästan glömt bort hur snyggt (i alla fall om man jämför med 'Murica) vi klär oss här!! Har saknat det ♥ (om än jag måste erkänna att jag gillade att bli kallad *hipster* för att jag hade på mig converse, svarta jeans och en t-shirt hahaha)
 
Om några få timmar får jag se stora delar av min släkt igen. Mys! Jag försöker uppdatera igen så snart jag kan.
 
Louisville's different pronunciations... The first one is the correct one! hehe

Kommentera

Publiceras ej