Återigen helg. Sammanfattning av min vecka:
 
Jag har spelat tennis, haft symphonic woodwind sectionals, haft en intervju för the senior band video (för marching band. Den kommer visas på vår Band Banquet i april och vi kommer även få en DVD), haft mycket att göra i US History (som för övrigt är mitt sämsta ämne, haha) och spelat på KMEA Festival.
 
Ali och Rachelle på KMEA Festival.
 
I helgen har jag än så länge haft myskväll, sett mitt första lacrosse game (som vi förlorade...), varit till the mall med Laura och haft "nagelkväll"/filmkväll med Estelle, Ali och Gabs. Mysigt! 
 
 
Vädret är dåligt i dag och i morgon väntas snö... (förra året hade de ca 20-30 °C här just nu), så jag kommer förmodligen ha en oproduktiv dag i dag. Inget fel med det, hehe!
 
Poker från förra helgen.
Max!
Newspaper the American Way... en plastpåse på uppfarten.

Kommentera

Publiceras ej