Åh, jag är så glad att Erika är här med mig. Även om det har gått 10-11 månader sedan vi sist sågs "känns det som i går" haha. 
 
Efter att vi hade hämtat henne på flyplatsen i lördags åkte vi hem till mitt hus, efter att ha stannat och ätit, och sedan somna vi båda två snabbt efter det.
 
I söndags vaknade Erika kl 8 på morgonen?! (och tvinga mig att gå upp också...). Gabs, Erika och jag åkte sedan till the mall och tillbringade mesta delen av dagen där. Så klart hittade vi lite allt möjligt, hehe!
 
I dag, måndag, har jag varit till skolan för några få timmar och åkte sedan hem för att umgås med min syster. Gabs, Erika och jag åkte till ett frukostställe, Wild Eggs, och åt världens godaste Brunch. Sedan blev det återigen the mall för mig och Erika.... kom inte hem förrän kl 19.30 igen haha. Nice dag!!
 
Taking a walk with Max!
Sunday
Wild Eggs from today
yummmmmmy
Inne på Forever 21. Jag tror det blev lite fel med priserna, haha...
Puss!

Kommentera

Publiceras ej