We went to Pearl Harbor
U.S.S. Arizona
Here you can see the ship (picture from google)
We also went to U.S.S. Missouri
"The Victory Kiss"
(picture from Google)
Inside the boat...
(sidenote: the tables/chairs look the same in my cafeteria at Eastern)
Kentucky State Flag!
Ice cream.. yum
Dinner was served at the hotel, but high up! I gotta say, it was a really nice view
Shopping! And of course we need some hawaiian shirts, haha
I did a YOLO henna tatto, hahahaha. Such an awesome night in general

2 kommentarer

Lina Carlsson

28 Feb 2013 11:39

Lite sent kanske, men har vi ens fått se bilder på ditt rum? Är jag konstig som tycker det är roligt, haha?

Svar: Haha, jag tror jag har lagt upp någon bild i början av mitt år...? Men jag kan alltid lägga upp det igen (har för den delen ändrat om sedan dess) :D
Sofia Tollander

Lina Carlsson

09 Mar 2013 16:26

Jag letade igenom arkivet, men jag kanske inte letade tillräckligt noga eller läste tillräckligt långt fram i tiden... ;)

Svar: Här är det hur det såg ut före jul: http://solito.blogg.se/2012/september/my-room.html
Jag har dock ändrat om sedan dess och jag kan lägga upp bilder på det också! :D
Sofia Tollander

Kommentera

Publiceras ej