Nu kommer jag att börja lägga upp alla bilder. Det är från olika kameror och fotografer och jag har totalt sjukt mycket bilder, så det lär ta ett tag att välja osv. Men här är i alla fall från dagen vi anlände:

Vi inledde Hawaii-veckan med en klassisk drink här i Ameri-katt... Glass och läsk tillsammans, en s.k. float! (btw, det smakade intressant)
Carro (Sverige), jag, Benne (Danmark) och Emilia (Finland) åkte alla tillsammans från Phoenix.
Haha, jag och Benne somnade. Bästa bilden!
Andra sidan jordklotet!!
Glada att vi är framme i Hawai'i!
YOLO!
Alla flaggorna!
Vårt hotell, precis bredvid stranden.
Erik (Sverige... eller ska jag säga Skåne?), haha.
Spanien, Sverige, Thailand, Sverige, Finland, Tyskland, Tyskland.
Danmark, Sverige, Sverige, Spanien, Tyskland, Sverige.
Lunch time!
Barn som dansar Hula!
 

Kommentera

Publiceras ej