Sista dagen i Hawaii tillbringades på stranden. Vi snorklade och jag såg en hel del färgglada fiskar, haha! Kommer sakna Hawaii's värme och stränder...

Efter det begav vi oss till "Paradise Cave", ett event med olika typer av Hawaiianska grejer. Vi gjorde armband, "tatueringar", tittade och dansade Hula Hula (haha), osv. Vi åt även middag där.

Sedan var det bara att packa och säga hejdå till alla.... Flyget åker kl 8 am i morgon (vi lämnar hotellet kl 5 am) och jag är inte redo att lämna paradiset än. Det har dock varit en sjukt bra och faktiskt lärorik resa och jag är verkligen glad att jag åkte!!

Min resa hem är jobbig... i morgon åker jag HNL-LAX-PHX och på söndag PHX (Arizona) -SLC (Utah) -MEM (Tennessee) -SDF (Louisville, Kentucky). Det är det dock värt, haha. Och juste, bilder kommer komma så snart jag får tag på ett bättre internet.

Aloha and Mahalo Hawai'i!!

 

Kommentera

Publiceras ej