Vi somnade efter 12-1 am någon gång och vaknade igen klockan 3 am. Efter det bar det iväg till LAX (har nu även varit i California, i alla fall om man räknar flygplatsen) och sedan HNL! Det kändes hur coolt som helst att landa i Hawaii och inse att jag verkligen befinner mig på andra sidan jordklotet från Sverige. Stört!!

Det är sjukt vackert här. Delvis påminner det mig om Kanarieöarna, men ändå inte eftersom det är en helt annan kultur här samt ändå har alla affärer som finns i USA.
Klockan 1ish kom vi till hotellet (dock bara 11 studenter av totalt 116). Efter att ha checkat in gick vi och åt lunch och efter det runt omkring och tittade/tog bilder. Vi hade samling igen kl 7.15 pm och människor kom fortfarande till hotellet. Sedan middag och lite information och saker att tänka på.
Nu ska jag göra mig i ordning för surfning och båttur i morgon!! Nattis!

Bilder kommer senare!

Kommentera

Publiceras ej