Pga av väder kom jag mig inte hem i går kväll. Mitt plan från Salt Lake City (Utah) till Memphis (Tennessee) var 2 timmar försenat, vilket ledde till att jag missade flyget från MEM till SDF (Louisville). Det tidigaste flyget som gick var 8.31 am dagen där på (i dag alltså)... Så jag fick övernatta på ett hotell i närheten. Flygbolaget betalde det samt gav mig $25 för mat att köpa på flygplatsen, haha. Och hotellet var det inget fel med heller! Hade en king size-säng  bara för mig som var hur skön som helst. 
 
I morgon blir alltså min första dag i skolan sedan 12 dagar tillbaka... lär bli mycket läxor/arbete att ta igen - men det är bara att överleva! På torsdag efter skolan åker jag till Morehead's Band Clinic och kommer hem söndag igen. På söndag/måndag åker jag sedan till Chicago för att träffa min morbror från Sverige och hans familj!!
 
Haha, mycket resande just nu... På 12 dagar har jag varit i 9 flygplan och de 2.5 senaste dagarna har spenderats på flygplatsen. Det är dock värt det!
 
Utah var snöigt!
Breakfast the American way! Men oh well, hade som sagt $25 att spendera...

Kommentera

Publiceras ej