Jaha, vad har hänt sen senast då? 
 
Kom hem torsdag morgon, åkte till skolan direkt (efter att knappt ha sovit något alls) och efter skolan gick jag på min första tennis practice. Yes, jag ska börja spela tennis! Får se hur det går, haha...
 
Efter att jag kommit hem försökte jag göra lite läxa, men somnade nästan direkt och sov i 12 timmar lagom till skolan nästa dag. Jag tror jag behövde sömnen!! Hade även tennis practice (hur säger man practice på svenska?? hatar när jag får sådana här black-outs) efter skolan på fredagen igen.
 
Helgen var rätt lugn. Gjorde bort det mesta av mitt make-up work, gick till the mall, spelade tennis osv. På söndagen firade vi även Mathieu's 20-årsdag. Haha, inte lika stort att fylla 20 år i staterna jämfört med i Sverige! Vädret har även varit fantastiskt den här helgen. Slutet av februari, men det kändes som maj-väder hemma. 
 
Den här veckan har jag även lov! Eller lov och lov, det är snarare en vecka ledigt där vi skulle ha kunnat haft skola om vi hade haft snödagar (ledig från skolan pga av för mycket snö/is på vägarna) innan. Vi har haft en snödag (som jag dock missade eftersom jag var i Hawai'i då) så jag hade skola i går, måndag, men inget annat. Jag har dock tennis practices alla dagar i veckan!
 
Har för den delen upptäckt att jag skriver "haha" hela tiden... suck! Och juste, skratta inte åt min svengelska!! haha. Ha det bäst!
 
Saknar Hawai'i... (Hannas bild)

1 kommentarer

Sarah

27 Feb 2013 17:40

Man brukar väl bara säga typ träning? :D

Svar: Säger man?? men det lät konstigt... eller kanske inte... haha blir knäpp!
Sofia Tollander

Kommentera

Publiceras ej