Dåligt med uppdateringen, jag vet! En liten sammanställning av min vecka, som nu mer eller mindre börjar bli en vardagsrutin:
 
Måndag: Skola sedan band 3-6. Tog bilder med min orkester-klass.
Tisdag: Skola sedan band 6-9. Tog bilder med marching band. Firade även mina 2 månader i staterna.
Onsdag: Skola. Tog sedan bilder med min symphonic band-klass. Japp, många seriösa bilder tagna den här veckan, haha.
 
Bilderna för Symphonic Band togs där Kentucky Derby kommer att vara.

Torsdag: Skola sedan band 3-5 (En timma mindre, yay!).
Fredag: Skola sedan band 3-6. Efter det var jag och lite folk till Waverly Hills Sanitorium, ett "haunted hospital". Hade sjukt kul, haha!
Utanför - skräckslagna och taggade, haha.

Lördag: Band competition at Male High School! Vi kom dock på 2:a plats igen... Om än vi skulle ha vunnit enligt alla som var där.
A = Eastern High School, B = Male High School
Har även fått paket/brev hemifrån i veckan:
Åh, blir alltid lika glad - oavsett vad det innehåller, haha.
 
Söndag (i dag): Chilldag, helt klart. Har dock varit förbi the Summit mall samt DQ för att äta en blizzard (USA har definitivt världens bästa glass-sorter... hehe). Ska snart prata med mina päron på skype. I dag blir det dessutom hemmagjorda köttbullar, potatismos och gravy till middag! Nomomom. 
Hahaha, fin bränna va?
 

Kommentera

Publiceras ej