Tid: 12.50
 
Band Campet är över, nu är det i stället 18-21 måndag, tisdag och torsdag fram till skolan början som gäller. Det här är våra t-shirtar för när vi uppträder (tror jag åtminstone, haha):
 
 
I dag sov jag ut "på riktigt" för första gången. Galet skönt! Ska strax åka iväg och fixa ny mobil, köpa lite kläder och annat nödvändigt (och för typ första gången i mitt liv är det faktiskt nödvändigt, haha!).
 
Hörs sen! ...och ni som är på PDOL (Piteå Dansar Och Ler för er som inte vet) just nu - ha kul för mig med!! Facebook svämmar för tillfället över med festivalbilder, just sayin'.
 

1 kommentarer

moroten

29 Jul 2012 15:04

Tänkte på dig och partade för dig hela helgen! Allt verkar vara bra med dig och du verkar trivas. Njut av denna upplevelse så ses vi om ett år igen! Puss min underbara vän,

Svar: Gud vad bra!! puss fina fina vän :*
Sofia

Kommentera

Publiceras ej