Okej, nu har jag lugnat ner mig lite (bara så där 24 h senare). Hehe.

Klockan 17.35 igår ringde YFU Sandra och undrade om jag hade tid att prata. Det hade jag dock inte egentligen (skulle i väg med en buss 18.15 och var inte alls klart), men jag blev helt enkelt väldigt nyfiken så självklart hade jag tid haha. Och så sa hon det - "Ja, det är en värdfamilj som skulle vilja ta emot dig". Jävlar vilket glädjerus jag fick haha! Efter jag hade pratat klart med henne hade jag typ 15 min på mig innan bussen gick. Jag var så glad så jag knappt kunde koncentrera mig på vad jag borde packa med mig/vad jag skulle ha på mig osv haha.

I alla fall... Staden som familjen bor i heter Middletown och ligger precis utanför den större staden Louisville i delstaden Kentucky!


Familjen består av en mamma, en pappa, en son (19 år), en dotter (16 år) och en till dotter (10 år) och alla är väldigt musikintresserade - vilket jag också är!

Måste bestämma mig till måndag, men det känns väldigt bra än så länge :-D

Btw, någon som vet någon utbytesstudent med blogg som varit i Kentucky?

 

2 kommentarer

» KAROLINA - USA 12/13

27 Feb 2012 23:32

Åh jag blir så himla avundsjuk på alla som har placering!!! Måste vara wonderful att veta vart man ska någonstans. ;_;



Jag länkar dig förresten! c:

Amanda USA 11/12

02 Mar 2012 00:24

Min kompis Anna är i Kentucky nu http://annainthestates.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej