Gissa vad jag gjorde i söndags! Jag bakade kanelbullar, nomomom (pärlsocker finns inte att köpa i USA. Det pärlsocker jag använde var importerat från Sverige!)
 
 
Måndagskvällen var jag och lyssnade på Eastern Jazz Band. Älskar stämningen när den här typen av musik spelas.
 
 
I går, tisdag, var jag och firade Estelle som fyller 19 på fredag. Grattis i förskott till henne! :D Vi åt middag på P.F.Chang's (chinese restaurant).
 
Estelle! 
Nuria (Spain), Estelle (Switzerland) and I.
Claudia and Nuria. Both from Spain!
Estelle's host mom and host sister
Delicious dessert!! 
 
I dag har jag haft saxofonlektion samt varit en sväng till the mall med Ali. Nästa vecka har jag spring break, men redan i morgon - direkt efter KMEA festival (ja, jag har det igen haha. Första gången var med orkestern, den här gången är det med symphonic band. Man får betyg på hur bra gruppen spelar helt enkelt. Vi fick sammanlagt en 1:a för orkestern, vilket är det bästa.) - bär det av till New Orleans, Louisiana!! I'm so excited ("that I just can't hide it" haha)
 
Vi hörs när vi hörs. I fall vi inte hörs tidigare: Ha ett bra påsklov och GLAD PÅSK!

1 kommentarer

Gerd Tollander

07 Apr 2013 23:36

Underbart att få uppleva din vistelse med alla vackra och intressanta bilder och kommentarer!
Kram/ Farmor

Svar: Tack!! :D
Sofia Tollander

Kommentera

Publiceras ej