Okej... Då har informationen om hur man söker visum till USA kommit. Det är galet mycket att fylla i och fixa! I mitten av maj kommer ett formulär som behövs för att ansökan ska kunna bli komplett och för att man ska kunna boka tid för en personlig intervju på Amerikanska ambassaden i Stockholm.

Enligt vad jag har läst på bloggar och liknande är intervjun i princip ingenting. Man ska typ lämna sina fingeravtryck och prata lite engelska. Jag måste alltså åka till Stockholm (och betala flygbiljett fram och tillbaka) enbart för det, haha...

1 kommentarer

elsa

29 Apr 2012 14:17

samma här! det var därför jag blev så glad när jag förstod att du skulle dit, haha :)

Jag ska till Mount Washington, har ingen aning om hur det är men jag tror att det ligger ungefär en kvart ifrån Louisville :) Jag har en värdsyster som är 93a, hon börjar alltså college till hösten, och en värdbror som är 27år tror jag. Jag ska gå på bullitt east high school :) Vilken skola ska du gå på? :)

Kommentera

Publiceras ej