Tordag (för en vecka sedan... tiden går så fort!!) var det Gabs graduation. Jag fick inte vara med på cermonin, eftersom mitt skolsystem här är lame och gjorde mig till en Junior... suck. Dock skaffade jag ändå en gab&gown som jag bar efter cermonin.

My Swedish family ♥
Everyone's name was called up. Here's Madison!
Moving the tassel. Offically graduated from High School.
Throing the hats!
Ali, Estelle & I.
My American sister & I.
Rebecca, Gabs and Arianna.
My American Family! I can't thank you guys enough for everything you've done for me this year.
Mamma, Erika, jag och pappa.
 
Samma dag, fast klockan 23, var det Project Graduation. Det anordnades av skolan och höll på fram tills klockan 5 på morgonen. De hade massor med grejer där t.ex. hoppborgar, kortspel, volleyboll, basketboll, gratis mat&dricka osv. Man kunde också vinna massa saker! Dock fick man inte lämna lokalen före klockan 5 am, haha, så man var i princip inlåst där.
 

Kommentera

Publiceras ej