Helgen har varit riktigt bra! Vi klarade oss tyvärr inte till finals, utan slutade på en 5:te plats. Jag är dock riktigt nöjd med det! Här kommer bilder:
 
Senior farewell.
Vårt rum + Khalia!
Khalia och Madison
Upptäcker ni något? haha.
Våra 3 Drum Majors (med masker).
"Normal Street". Det komiska var att när vi var på väg att korsa den här gatan kom en bil, som stannade och ut ur takfönstret stack en kille, utklädd till ett lejon, upp. Han skrek och viftade med sina tassar: "Move faster!! Rawwwww!". Normal street, jo visst. Only in America.
Sötaste hus jag någonsin sett! (och ja, jag är creepy och tar kort på random folks hus.)
Stadium som vi uppträdde på var stor! Svårt att se på bilden, men vi sitter riktigt högt upp.
 
Marching band är nu officiellt över. Det har verkligen varit en upplevelse och jag är sjukt glad att jag gjorde det! Det känns tråkigt att det är över, men samtidigt så sjukt skönt, haha. Får se hur länge jag känner så innan jag blir uttråkad. Rätt stor skillnad att inte ha övningar ca 12 timmar+hela lördag/vecka längre.

Kommentera

Publiceras ej