I går gjorde jag världens roligaste grej... Jag bokade flygbiljetter till Hawaii!! 
 
YFU ordnar genom BeloUSA (en reseorganisation) olika resor till olika platser i USA som man kan göra under sitt utbytesår. Resorna jag kunde välja mellan var till Florida, California, East Coast (New York, Boston, Niagra Falls) och som sagt Hawaii. Det är en veckas lång resa och kostnaden står man för själv.
 
Min svenska vän Caroline (YFU-utbytesstudent i Arizona) ska på samma resa som mig och jag ska åka till henne i Arizona några dagar innan vi tillsammans åker till Hawaii! Det känns rätt ofattbart faktiskt. Resan är den 2-9 februari.
 
Några fler YFU-utbytesstudenter som ska på samma resa?
 
Tumblr_llrrakaymg1qfelqlo1_500_largeTumblr_m00th68iki1qfxp4vo1_500_large
Tumblr_ltj150f7r91r29t5yo1_500_large
Pictures: we♥it
 
 

2 kommentarer

Oliver Söderström

02 Dec 2012 23:43

Hej jag undrar vart man bokar resan????

Svar: Gå till belousa.com (Användarnamn: YFU, lösenord: WORLD), välj sedan ditt distrikt och sedan finns all information där! :)
Sofia

Sara - Utbytesstudent USA 13/14

03 Dec 2012 12:48

Hej! Grym blogg, måste jag börja med att säga! :)Tänkte bara kolla hur mycket den resan kostar ungefär? Hoppas på att kunna åka på den när jag är iväg nästa år men det beror på lite på hur mycket pengar jag får ihop :)

Kommentera

Publiceras ej