Okej, det här känns GRYMT bra!!

I går...
... gjorde jag klart den del av visumet som ska göras på internet.
... bokade jag intervjutid till den amerikanska ambassaden i Stockholm. Måndagen den 18:de juni kl 08.00, alltså dagen efter YFU-lägrets slut.



I dag...
... bokade jag flygresan ner till Stockholm för YFU-lägret och ambassaden.
... bokade jag flygresan till USA!!!!!!! Tisdagen den 17:de juli kl 10.15 bär det iväg. Jag kommer mellanlanda i New York och vara framme på St.Louis-flygplats vid 18-19 tiden (kommer inte ihåg flygtiderna exakt). St.Louis-flygplatsen ligger i delstaten Missouri, alltså dit vi ska på semester! Jag flyger alltså direkt dit och inte till Louisville, Kentucky.

Åh, det här känns så galet bra!!!! Det enda som inte är bokat just nu är flygresan ner till Stockholm den 16:de juli, men det blir förmodligen gjort i veckan :D

3 kommentarer

julia

19 May 2012 14:14

fasen vad gött att ha allt det där klart! Ska fixa sista delen med visumet idag, så hoppas jag att jag får min placering snart så jag kan boka flyget också! :)

Oliver

22 May 2012 22:46

Hej undrar Nara hur man bokar intervjun med ambassaden själv så har jag ansökt om visa men inte intervjuen :)

Oliver

22 May 2012 22:47

Bara* jävla outo correct... -.-

Kommentera

Publiceras ej