Det är så roligt när det hela tiden händer saker med USA!

I dag skrev min area rep för första gången till mig och hon verkar väldigt trevlig (i alla fall vad jag uppfattande från FB-meddelandet, haha!). Jag har för del delen pratat lite grann med min värdsyster Gabrielle (16 år) på facebook också och även hon verkar trevlig :-D

Haha... I dag var för den delen den dagen alla mina klasskompisar fick reda på mina planer för hösten. Blev en del uppståndelse och fråger kan jag säga, men det är bara roligt!!



Jag skriver de mesta jag får veta om USA på bloggen. Eftersom jag vill minnas själv allt jag gjorde och hur det var finns det risk att det blir en hel del långa inlägg med text utan bilder ibland. I alla fall så här innan året... Men när jag väl är på plats i USA - då jävlar! haha

Tills vidare kan ni trösta er med den här bilden och tänka på vad jag kommer äta om 4 månader, höhö:

Kommentera

Publiceras ej