I går var jag till kyrkan för första gången och det var... intressant, haha. Det började klockan 11 och de 30 första minuterna skrek alla, sprang omkring och gjorde olika konstiga lekar... Inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Mellan 11.30-12.00 var det mer "normal" kyrka, med en pastor som predikade och sånger som sjöngs (dock typ "rockmusik" med texter om gud, haha).
Det här var dock sektionen för high school-elever, nästa gång ska jag i stället testa på sektionen för vuxna och se om den är bättre...
 
Följde med min värdmamma och handlade...
... där jag bland annat hittade glass för hundar. Seriöst, varför??
 
Jag hann även en sväng till the mall med Gabrielle, Mathieu, Ron och Carl. 3:e största Forever 21 i världen, woop woop. Köpte 2 toppar, men ska tillbaka dit senare i veckan och köpa mer, hehe. Såg sedan lite TV där amerikansk media på något sätt lyckades förvandla OS:en till en reality show...
 
Vi köpte Blizzard (glass med kakbitar i, i alla olika smaker och kombinationer). Hur gott som helst!!
 
I dag har jag inga planer förutom marching band kl 18-21. Hörs! :-)
 
 
 
 

2 kommentarer

Oliver Söderström

01 Aug 2012 15:50

Kroger :DDD jag har köpt tusentals ost-bågar och skittles där :D

Svar: Kroger har sjukt mycket bra grejer, hehe :D
Sofia

Lina Carlsson

22 Apr 2013 18:35

Haha, tittar igenom ditt arkiv (för femtioelfte gången typ, jag vill resa!!!) och ser återigen shortsen du har på dig... Shit vad fina! Vart har du egentligen köpt dem? Det är ju väldigt försent nu, men jag är ändå nyfiken haha!

Svar: Haha Lina! :DHm... Är inte säker tyvärr. Det är min syster som har köpt dem (dock för ett antal år sedan), men de är av märket ZOUL i alla fall!
Sofia Tollander

Kommentera

Publiceras ej