Inte så mycket som händer kring utbytesfronten just nu. Planerar lite inför YFUs-jubiléet i mars som jag funderar att vara med på! Om man medverkar på alla aktiviteter både lördag och söndag så betalar YFU 100% av resekostnaden till stockholm, vilket är mycket trevligt hehe.

Jag börjar för den delen bli riktigt taggad på att åka iväg till USA, nu när man får veta att folk börjar få värdfamiljer och allt! Är lite avundsjuk... :-)

p.s Jag hade min första utbytesdröm i natt! Då är det nära.


 

2 kommentarer

Hanna

30 Jan 2012 20:32

Sv; åh, ja, jag måste nog sluta skrämma upp mig själv.. du har rätt det kommer gå bra!! :)



TACK!! :D



Men vadå, så om du är med på aktiviteter får du åka gratis?? ;O Eller fattar jag fel då??

Hanna

01 Feb 2012 19:04

hahaha tyckte väl att det hade varit liiiiiiite väl generöst av dom ;) haha!!

Kommentera

Publiceras ej